Tommy Hilfiger* обяви, че ще представи колекция Hilfiger Edition за пролет 2018 на 92-рия международен фестивал на мъжкото облекло Pitti Immagine Uomo във Флоренция, Италия, между 13 и 16 юни 2017 г.
„Представянето на мъжката ни колекция на този фестивал през февруари показа нашата насоченост към дигиталните продажби и иновациите. Радваме се, че отново участваме с иновативна и единствена по рода си инсталация“ – споделя Томи Хилфигър.

attends Hilfiger Edition Fall2017 Presentation on January 10, 2017 in Florence, Italy.
„Продължаваме да бележим успехи в сферата на мъжката мода и Pitti Immagine Uomo е перфектното място, на което да представим колекция Hilfiger Edition“ – допълва дизайнерът.
Колекция Hilfiger Edition е вдъхновена от класиките в мъжкото облекло на Tommy Hilfiger, освежени с луксозни детайли и качествени платове. Дрехите оформят съвременния гардероб на мъжа и го карат да чувства увереност и комфорт. Облеклата са изискани и притежават младежки дух.
Четиридневното представяне на Hilfiger Edition е свързано с визията на Tommy Hilfiger за бъдещето на модната индустрия. Инсталацията за пролет 2018 ще представи уникални дигитални платформи за покупка, включително дигиталния шоурум на марката.
Гостите на събитието ще имат възможност да посетят и специално създаден бар People’s Place, вдъхновен от първия магазин на Tommy Hilfiger, открит през 1969 г. в родния му град Елаймара, Ню Йорк.
През януари 2017 г. Tommy Hilfiger представи колекцията за есен 2017 на същия фестивал. Тогава марката показа артистични инсталации с дигитални елементи, за да отбележи младежкия дух и иновативните течения, залегнали в основата на колекциите за есен 2017.
Дизайнерът Томи Хилфигър беше домакин на ексклузивното представяне на цялата колекция в Palazzo Corsini на специален коктейл за журналисти и фенове на марката, сред които Лъки Блу Смит, Рафърти Лоу, Гейбриъл Кейн Луис, Пресли Гербер и Джулиан Оклепо.
*Tommy Hilfiger e представен в България от SARKK SA.