Тенденциите в парфюмите през 2018 година според Жан-Марк Шейан (главен парфюмерист на IFF)
- Сияйни флорални мотиви
„Забелязва се връщането на изящните подписи при женските аромати. Уникалните комбинации от цветя предлагат свежест и естественост, а разкошните бели флорални мотиви са станали обгръщащи и блестящи“.
- Търсене на премиум качество
„След демократизацията на парфюма има нарастващо търсене на аромати от висок клас. Тази тенденция оказва влияние върху всеки сегмент от парфюмната индустрия. “
- Многопластовост и персонализиране
„Хората търсят повече уникалност. Налице е нарастваща тенденция на персонализация, която води потребителите към многопластови аромати, за да намерят свой собствен уникален подпис. Eve Duet, например, е първият двустранен парфюм на Avon, който показва, че компанията се е съобразила с тенденцията и отговаря на нуждите на потребителите за уникална индивидуалност, като подчертава красивите флорални мотиви.
- Природни и етични
Потребителите знаят все повече и са загрижени за справедливата и чиста търговия, устойчивостта и прозрачността. Затова употребата на биологични, природни и чисто търгувани съставки се увеличи и стана по-забележима в света на ароматите.
- Аромати без пол
„Унисексните ароматите се радват на популярност, тъй като потребителите се фокусират върху това как един аромат представя личността на човек, вместо да се придържат към половите норми. Социалните нагласи се променят бързо, което кара пазара на аромати да се ориентира към по-персонализиран пазар на продукти. Популярността на унисекс ароматите се е увеличила и те често са насочени към потребителите -милениали
Прочетете още: