Рекламите на парфюми са ни едни от любимите. Е, разбира се, като изключим от това число разни български опити за иначе хубав продукт, но презенриран от поп-фолк икони и набедени за модели мутреси.
Харесват ни онези реклами с изумителни кадри на разкошни жени, облечени в още по-разкошни рокли, извънземни мъже, всички курдисани сред невероятни места като безкрайни бели яхти, бални зали с полилеи колкото Пирин планина, копринени завивки в необятни легла и всичко прекрасно, за което се сетите.
Много често тези реклами стават и обект на пародии, именно заради прекалената им изисканост и до голяма степен нереалност. На нас пък си ни харесва точно това чувство за илюзорна разкошнотия, която ти внушават, защото животът би бил ужасно място, ако от време на време не се лъжем с радост, че пръскайки си Miss Dior, се превръщаме в парижанки.
Kenzo обаче са решили да пренапишат правилата и да рекламират новия си аромат World по доста необичаен начин. Клипът е дългичък, но забавен и показва една нетипична мацка с нетипично поведение. Иначе интериорът е горе-долу същия – бални зали с тежки вечери, огледални салони, златни стълбища и т.н.
Въпросната мацка е танцьорката и актриса Margaret Qualley, за която чуваме абсолютно за първи път, но пък сме приятно впечатлени.
Kenzо показват коренно различна концепция за представяне на парфюма им. Маргарет се държи като леко луда жена, която като дете се радва, че е останала сама и може да прави белички, без никой да вижда. Е, тя не прави нещо по-различно от това да танцува диво и красиво, без да ѝ пука дали изглежда изтънчено или прилича на орка.
Резултатът е, че много ни хареса!
Различно, непитично, свежо и в същото време готино, увличащо, а не като онези напъни за оригиналност, които са дразнещи и тъпи.
Та, чакаме сега да се срещнем с Kenzo World лично, за да разберем дали и ароматът е толкова предизвикателен и увлекателен, колкото рекламата, за да си го купим 🙂
Pingback: Vita Morena